Direk Sohbete Giriş

27 Şubat 2013 Çarşamba

Lollichat TR

Lollichat TR
Türklerle ve Yabancılarla Chat
Lollichat.com
ile kameralı sohbeti ücretsiz ve global olarak rastgele kişilerle sohbetin tadını çıkarabilirsiniz. Genel olarak Omegle alternatifi olarak gösterilen lollichat.com hem ücretsiz hem de ülkemizde yasaklı olmayan ve hem yerli hem de yabancı kişilerce aktif bir site.
Omegle Benzeri Site
Omegle.com
gibi Lollichat.com sitesi de bedava sohbete ve rastgele yabancılarla tanışma ve görüşme imkanı sunuyor; ülkemiz için ayrı özel sitesi yok ve direk lollichat.com olarak da gidebilirsiniz.


Bu site de Omegle gibi 18+ s-yaş sınırı var; istemediğiniz görüntüler çıkabilir. Bu yüzden de eğer yaşınız uygun değilse tercih etmemenizi öneririm.

Not: Lollichat.com alanında yönlenme ve başka sitelere aktarma ile adult alanı olduğu için dikkat etmenizi öneririz; güncel olarak aktif olmadığı için bunun yerine omegle ve bazoocam tercih edebilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam canım ankara şehrinde yaşadığın görünüyor doğrumu acaba ?
Sohbet odasında Onlinesın işte hadi konuşalım ciddi bir arkadaşlık yaşamak istiyorum yani bana mutluluğu gözümdeki ışığı aydınlatacak kişiyi bekliyorum ama beklemekle

Adsız dedi ki...

Hayatı deli dolu yaşamayı seven yaşıma göre gayet olgun ve diri birisiyimdir ama konu ciddi olunca akan sular durur benim için daha çok hırçınlaşırım bu hırçınlığımıda göstermenin en iyi fırsatını yakalamak istiyorum burada tabi bunu tek başıma
http://www.sesliangara.com/trses-com-trsesli-sitesi.html

Yorum Gönder