Direk Sohbete Giriş

16 Ağustos 2009 Pazar

16 YAŞ CHAT

Yaşlara Göre Sohbet Dizilimi
 Sitemizde aktif sohbet olmayıp daha çok chat site tanıtımları ve kullanabileceğiniz ücretsiz siteler ile herkese açık uygun sitelere yer verilmektedir.

Yaş gupları açısından da baktığınızda Yeechat ile Xat chat daha çok gençleri; lise çağını kapsarken Omegle ve Chatrulet ise daha çok olgun erişkinleri; üniversite ve üstünü kapsamaktadır.

Yaşlarla ilgili detaylı bilgiyi ise 16 Yaş sohbet yazımızda da
sunmuştuk.

Her Yaşa Göre Sohbet
Kısmen her yaş olsa da daha çok yaş grupları mevcut; verdiğimiz sohbet site tanıtım ve linkleri daha çok 13+ ile 16+ ve 18+ şeklinde yer alıyor.

Bunlara örnek verecek olursak; Xat chat daha çok 13+ iken Chatroulette için 15+ ve Camzap için ise 18+ yaş üzeri için uygun diyebiliriz.

Değişik Gruplar ve Sohbet Biçimi
    Tinychat ve ona benzer sitelerde daha çok sohbet odaları; Flipchat ve onun gibi sitelerde bire bir direk kameralı chat; Omegle gibi sitelerde ise karşılıklı ve çoklu chat ile soru sorma ve videolu chat gibi seçenekler yer alıyor.

Örneğin Xat chat birebir webcam chat sunarken çoklu sunmaz; bunun tersine Mnogochat ise çoklu cam sohbet izni verir.

Camzap ve Cam4 ise 18+ sitelerdir; girmeden önce bilmenizi isteriz.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Slm

Unknown dedi ki...

Konuşmak tanışmak isteyen varmı

Unknown dedi ki...

slm

Unknown dedi ki...

naber ekleyin özel konusak olurmu mesenem veriyorum mahsundoan123@hotmail.com dan ekleyin

Unknown dedi ki...

slm

Unknown dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

mrb

Adsız dedi ki...


,işiş

Unknown dedi ki...

slm

Unknown dedi ki...

slm

Adsız dedi ki...

slm ben bursadan gökalp 30yaşındayım bayan arkadaş arıyorum 05398867242

selam dedi ki...

ben mersinden murat yas 24 bayan kuaforuyum
mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

Yorum Gönder